Leuk dat u lid wilt worden van onze IJsvereniging!

Ons doel is het om zodra het kan de ijsbaan te gebruiken. Daarvoor zijn wij afhankelijk van de weersomstandigheden en conditie van de ijsbaan. Om dit zo goed mogelijk te houden, is het hele jaar door onderhoud nodig, hierdoor maken we kosten. Om dit alles mogelijk te maken hebben we u als lid nodig. Ook als er even geen ijs ligt.

Vindt u het ook prettig dat als het kan, er geschaatst kan worden?
Wordt dan lid en steun onze vereniging en zo houden we samen een stukje cultureel erfgoed in ere.

Wat krijgt u terug voor steun aan de vereniging: Tijdens een vorstperiode en de baan is voorzien van de juiste ijsdikte onbeperkt gebruik maken van de ijsbaan. De mogelijkheid om op drie vaste perioden, gratis te kunnen schaatsen op de IJsbaan van Kardinge te Groningen. (zie voorwaarden op onze website).

Om u lidmaatschap te kunnen activeren, kunt u onderstaand aanmeldingsformulier compleet invullen, zodra deze bij ons binnen is gekomen, kunt u binnen 2 weken een reactie van ons verwachten.
Vervolgens word u gevraagd om een automatische incasso verklaring te tekenen, zodat u lidmaatschap automatisch kan worden verrekend. Na deze verwerking word u lidmaatschapskaart bezorgd.

Door op de keuze akkoordverklaring te klikken stemt u met de onderstaande tekst in:

Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met en gebonden te zijn aan de statuten, het huishoudelijk regelement, privacy beleid en voorwaarden van de IJsvereniging Eenrum. Leden gaan akkoord met ontvangen van mail m.b.t. mededelingen of activiteiten van de vereniging. Deze akkoord verklaring wordt beschouwd als rechtsgeldige verificatie van de identiteit van de inzender van het aanmeldingsformulier.