Onze vereniging is lid van de KNSB, een bijkomend voordeel voor u als lid van IJsvereniging EENRUM is het vrij schaatsen op IJsbaan Kardinge te Groningen.

Op 3 momenten in het jaar is er een mogelijkheid om als lid van IJsvereniging EENRUM vrij te kunnen schaatsen op ijsbaan Kardinge. Wij als vereniging kunnen jullie de mogelijkheid bieden om hier aan deel te nemen. De beschikbare data word vermeld op onze website en Facebook.
Verdere informatie hierover kunt u vinden via onderstaande link:

Klik vervolgens op tickets bestellen en vul je gegevens in.

Hieronder staan de “spelregels” vermeld, waaraan u aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor het vrij schaatsen:

–       de schaatsers moeten lid zijn van een natuurijsvereniging ( controle ledenkaart)

–       de toegang is alleen mogelijk via een ticket

–       licentiehouders van schaats- of hardrijverenigingen hebben geen toegang

–       het Gewest zorgt voor “baanwachten” en EHBO

–       de schaatsers dragen handschoenen en mutsen of helmen

Zeer belangrijk:

We hebben besloten het ticketsysteem te handhaven.  Dat betekent dat iedereen die op de aangegeven data komt schaatsen of kijken, verplicht is over een ticket te beschikken. De tickets worden gescand. De tickets zijn kosteloos en te verkrijgen vanaf 1 november via de reeds eerder op deze pagina vermelde links.

Het principe:

GEEN TICKET = GEEN TOEGANG = GEEN DISCUSSIE.

Dit hanteren we om de vrijwilligers bij de poort uit de wind te houden. Zij kunnen er ook niets aan doen en doen alleen hun taak.

Wij wensen u veel schaatsplezier, indien u gebruik maakt van deze mogelijkheid, graag vragen wij uw begrip om bovenstaande voorwaarden te hanteren, om een eventuele teleurstelling te voorkomen.